Jarmark Bożonarodzeniowy 2025 – zaproszenie dla wystawców
Gorąco zapraszamy sprzedawców, rękodzielników i twórców z terenu Gminy Wyszków do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym 2025.
Kiedy odbędzie się jarmark?
piątek, 5 grudnia – godz. 17:00–21:00
(o godz. 17:00 nastąpi uroczyste otwarcie jarmarku)
sobota, 6 grudnia – godz. 14:00–21:00
niedziela, 7 grudnia – godz. 14:00–21:00
Gdzie? Plac Miejski w Wyszkowie
Aby wziąć udział i zaprezentować swoje produkty oraz wytwory, prześlij zgłoszenie na adres promocja@wyszkow.pl zawierające poniższe pięć elementów:
1. Imię i nazwisko lub nazwa wystawcy, adres e-mail i numer telefonu.
2. Opis asortymentu i stoiska (napisz, co tworzysz, ile miejsca potrzebujesz i jak zamierzasz udekorować swoje świąteczne stoisko).
3. Minimum 3 zdjęcia asortymentu.
4. Adres prowadzonej działalności (pierwszeństwo mają wystawcy z terenu Gminy Wyszków; dopuszczamy udział wystawców spoza gminy w miarę dostępności miejsc i w zależności od asortymentu).
5. Dyspozycyjność – w które dni możesz być obecny/a.
6. Zgłoszenia przyjmujemy do wtorku, 11 listopada, do godz. 23:59.
Ważne informacje
Organizatorem jarmarku jest Gmina Wyszków, która zastrzega sobie prawo do wyboru wystawców i kontaktu z wybranymi podmiotami. Decydujący będą: rodzaj asortymentu, kolejność zgłoszeń, kompletność informacji oraz dyspozycyjność w trakcie wszystkich trzech dni jarmarku. Nie gwarantujemy dostępu do prądu. Jeśli planujesz udekorować stoisko oświetleniem, prosimy o użycie lampek na baterie. W przypadku konieczności zasilania sprzętu elektrycznego, prosimy o zaznaczenie tego w zgłoszeniu – postaramy się pomóc w miarę możliwości. Tegoroczny jarmark będzie pierwszym, który potrwa cały mikołajkowy weekend. Po bardzo udanym wydarzeniu w ubiegłym roku zdecydowaliśmy się rozszerzyć formułę. Zachęcamy wystawców do obecności od piątku do niedzieli – takie zgłoszenia będą miały pierwszeństwo.
